Pasta z makreli do pieczywa

Pasta z makreli do pieczywa





Pyszne smarowidło do pieczywa, które można przyrządzać na wiele sposobów, a bazą jest wędzona makrela. Tym razem przyrządziłam pastę z makreli z dodatkiem jajek, ogórków konserwowych, szczypiorku i majonezu. Smakowała wybornie, mąż się zachwycał, a cała pasta zniknęła w oka mgnieniu. 
Bardzo dobrze smakuje tak przyrządzona pasta na chlebie z dodatkiem zielonej sałaty, ale bez niej też jest doskonała. 

 

 



Składniki:
  • 1 wędzona makrela
  • 2 jajka ugotowane na twardo
  • 2 średnie ogórki konserwowe
  • niewielki pęczek szczypiorku
  • 2 duże łyżki majonezu
  • sól
  • pieprz
  • ewentualnie sałata
Sposób wykonania:
  • Makrelę obieramy ze skóry i mięso oddzielamy od  kręgosłupa oczyszczając go z ości. Rozgniatamy widelcem
  • Jajka ugotowane na twardo kroimy na ćwiartki i rozgniatamy widelcem
  • Ogórki kroimy w drobniutką kosteczkę
  • Szczypiorek siekamy drobno
  • Wszystkie składniki mieszamy, doprawiamy pieprzem i ewentualnie solą. Dodajemy majonez i wszystko razem mieszamy
  • Podajemy z pieczywem. Smaczne w towarzystwie liści sałaty

Komentarze

  1. Podawali nam kiedyś taką w stołówce. Chętnie skorzystam z tego przepisu.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja robię dokładnie tak samo ;-)
    chociaz juz dawno nie mialam..
    pycha!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio objadam sie makrela wedzona-a to sama,a to sama z chlebem,a to z pasta z makreli. Pasty robie rozne-ostatnio z twarogiem-pycha! Musze sprobowac tego przepisu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanie...ile waży Twój mąż?

    OdpowiedzUsuń
  5. Pycha! Robiłam już wiele razy z tego przepisu! Ta pasta,to moja ulubiona. Z ketchupem też robiłam-też pycha! Ale ta lepsza;-) Milena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mileno! Cieszę się, że skorzystałaś z moich przepisów na pasty rybne. Też je lubię! Zapraszam po inne przepisy! Pozdrawiam :)

      Usuń

Prześlij komentarz