Pasta z wędzonej makreli z marynowaną papryką

Pasta z wędzonej makreli z marynowaną papryką





Dziś przepis na kolejną już pastę z makreli, tym razem z dodatkiem marynowanej papryki. Trudno stwierdzić, która z wersji bardziej smakuje. Wszystkie są smaczne, bo dominuje smak wędzonej makreli, a jak ją ktoś lubi to i pasta będzie smakować. Szybka w przygotowaniu, a podana z pieczywem stanowi doskonałą kolację.

 

Składniki:
  • 1 średnia makrela
  • 2 duże łyżki majonezu
  • 1 średni kiszony ogórek
  • 1 plaster marynowanej papryki
  • mała cebulka
  • sól
  • pieprz
Sposób wykonania:
  • Rybę obieramy z ości i dokładnie rozdrabniamy za pomocą widelca
  • Dodajemy majonez, drobno posiekaną cebulkę, pokrojone w drobną kosteczkę: paprykę i ogórka
  • Doprawiamy pieprzem i ewentualnie solą
  • Wszystko dokładnie mieszamy
  • Podajemy ze świeżym pieczywem
  Polecam też inne przepisy na pastę z makreli:
  
  

Komentarze

  1. Bardzo lubię pasty z udziałem makreli wędzonej - dodatek papryki marynowanej to musi być strzał w 10!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam pasty rybne. Szczególnie z makreli lub ze śledzia. A ostatnio o nich zapomniałam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja tesknue za smakiem rybt wedzonej... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tata mi kiedyś takie robił na kolację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się dodatek wędzonej papryki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz